مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ای خاص با جیجی بوفون

مصاحبه ای خاص با جیجی بوفون

جیجی بوفون سنگربان ارزشمند تیم یوونتوس در مصاحبه ای با حضور جرارد پیکه حاضر شد و به سوالات او پاسخ داد که در ادامه گزیده ای از آن را خواهید خواند.

 

مشکل فوتبال ایتالیا:

 

خوب در سال های اخیر شاهد عدم موفقیت ایتالیایی ها بوده ایم و یوونتوس تنها نماینده ی شایسته ی این کشور بوده است. مشکل اساسی این است که ما از جوانان خود به خوبی بهره نمی بریم و بازیکنی هم در تیم های برتر اروپایی نداریم.

 

سری ب:

 

یک اتفاق خاص برای ما بود که با همدلی و صداقت تصمیم گرفتیم که همراه یوونتوس باشیم. ما امید داشتیم و باید دوباره یوونتوس را به جایگاه اصلی خود برمی گرداندیم و آن موقع بود که نشان دادیم گاهی همه چیز پول نیست. من اگر یک بار دیگر در آن شرایط قرار گیرم، باز هم همان تصمیم را می گیرم و هیچ تردیدی در آن نداریم. ما باید از حق یوونتوس دفاع می کردیم و نباید اجازه می دادیم که ارزش و اعتبار یووه از بین برود. شش سال بسیار سخت را از آن دوره سپری کردیم ولی وقتی بعد از 6 سال موفق به کسب قهرمانی شدیم، لذت بسیار خاصی داشت.

 

پارما:

 

دوران بسیار حساسی برای من بود ولی هیچ ترسی نداشتم. روزی که قرار شد برای اولین بار و در آن سن کم به میدان بروم هیچ ترسی نداشتم و می خواستم خودم را نشان دهم. من باید خودم را به همه نشان می دادم و آن بازی فرصت مناسبی برای درخشش من بود.

 

خانواده:

 

من بسیار خوش شانس بودم که در یک خانواده ی کاملا ورزشی به دنیا آمدم. من هم سعی کردم خیلی زود وارد حرفه ای ورزشی شوم و فوتبال را انتخاب کردم و تصمیم گرفتم به عنوان یک دروازه بان وارد شوم.

 

جام جهانی:

 

حسرت بسیار زیادی است که در جام جهانی حضور نداریم ولی این بسیار مهم است که در کارنامه ی خود قهرمانی این مسابقات را تجربه کرده ایم و از آن لذت می بریم. ما به صورت حماسی قهرمان شدیم و یک تجربه ی فوق العاده از آن مسابقات داشتیم.

 

مشکل فوتبال ایتالیا:

 

شاید بهتر باشد که برخی از بازیکنان ما در لیگ های دیگر و قدرت های فوتبال اروپا بازی کنند. آن موقع شرایط بسیار فرق می کند و می توانیم تیم بهتری داشته باشیم.

 

خداحافظی:

 

اگر بگویم از خداحافظی نمی ترسم، دروغ گفته ام. ولی باید به هر حال روزی فوتبال را کنار بگذارم و تصمیم درستی در این زمینه بگیرم. من همیشه سعی کرده ام که انگیزه داشته باشم و با هدف به زندگی خود ادامه دهم و حالا اگر روزی این نباشد...

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: